Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2041271204   Escola Orientadora i inclusiva, el procés avaluador i l'acció tutorial i avaluadora
2020-2021   Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   17/9/2020 - 18/11/2020 (15 hores) de 17:00h a 20:00h
   C Garbí Pere Vergés
   av. de les Palmeres, 5 (Badalona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Badalona
  
   Activitat en format virtual
  
Inscripció   14/09/2020 - 17/09/2020
  
Descripció i   Metodologia:   Partir d’una situació de la Realitat: una unitat pròpia ja aplicada o per aplicar a l’aula.
Vinculació amb els coneixements previs.
Reflexió personal i reelaboració de les pròpies creences.
Procés de metacognició en les diferents fases de la seqüència
Espai virtual:
https://gv.escolagarbi.cat/course/view.php?id=1282
  
Objectius   Disposar d’un pla de formació, per als professionals actuals o els que es vagin incorporant, sobre el projecte pedagògic amb dos nivells d’aprofundiment:
Bàsic: que permeti entendre els trets fonamentals del projecte pedagògic aprofundint i fonamentant la pròpia pràctica educativa
Avançat: que permeti transferir els coneixements a diverses situacions d’aula i que tindria format de màster.
  
Continguts   L'escola orientadora i inclusiva. El procés avaluador I: funcions, continguts i fases. El procés avaluador II: mitjans, evidències i valoració.
L'acció tutorial i avaluadora: seguiment de l'alumnat.
El procés avaluador I: funcions, continguts i fases. El procés avaluador II: mitjans, evidències i valoració.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i la seva rellevància.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i lase va rellevància.
La organització i la presentació dels continguts. L'actitud favorable. L'autoconcepte i l'autoestima. La metacognició.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i la seva rellevància.
L'actitud favorable. L'autoconcepte i l'autoestima. La metacognició. El conflicte cognitiu i situacions problemes.
  
Formador/a   Laia Masó Maresma,Aina Aguilar Garrido,Marina Ruano Garau,Álvaro de Pedro Alcalà,Natalia Rodríguez V
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de
l’activitat formativa. (Nivell 1)
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat
formativa
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores virtuals síncrones de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
  
E-mail   crp-badalona@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   17/09/2020   1700   2000 
 Sessió 2   dimecres   28/10/2020   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   dimecres   18/11/2020   1630   1830 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent