2041271204 |
Escola Orientadora i inclusiva, el procés avaluador i l'acció tutorial i avaluadora |
2020-2021 |
Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/9/2020 - 18/11/2020 (15 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
C Garbí Pere Vergés |
|
av. de les Palmeres, 5 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
Activitat en format virtual
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 17/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Partir d’una situació de la Realitat: una unitat pròpia ja aplicada o per aplicar a l’aula.
Vinculació amb els coneixements previs.
Reflexió personal i reelaboració de les pròpies creences.
Procés de metacognició en les diferents fases de la seqüència
Espai virtual:
https://gv.escolagarbi.cat/course/view.php?id=1282
|
| |
Objectius |
Disposar d’un pla de formació, per als professionals actuals o els que es vagin incorporant, sobre el projecte pedagògic amb dos nivells d’aprofundiment:
Bàsic: que permeti entendre els trets fonamentals del projecte pedagògic aprofundint i fonamentant la pròpia pràctica educativa
Avançat: que permeti transferir els coneixements a diverses situacions d’aula i que tindria format de màster.
|
| |
Continguts |
L'escola orientadora i inclusiva. El procés avaluador I: funcions, continguts i fases. El procés avaluador II: mitjans, evidències i valoració.
L'acció tutorial i avaluadora: seguiment de l'alumnat.
El procés avaluador I: funcions, continguts i fases. El procés avaluador II: mitjans, evidències i valoració.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i la seva rellevància.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i lase va rellevància.
La organització i la presentació dels continguts. L'actitud favorable. L'autoconcepte i l'autoestima. La metacognició.
La programació d'aula. Els continguts d'aprenentatge i la seva priorització. Els indicadors d'avaluació i la seva rellevància.
L'actitud favorable. L'autoconcepte i l'autoestima. La metacognició. El conflicte cognitiu i situacions problemes.
|
| |
Formador/a |
Laia Masó Maresma,Aina Aguilar Garrido,Marina Ruano Garau,Álvaro de Pedro Alcalà,Natalia Rodríguez V
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de
l’activitat formativa. (Nivell 1)
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat
formativa
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores virtuals síncrones de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
17/09/2020 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
dimecres |
28/10/2020 |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
18/11/2020 |
1630 |
1830 |
|
| |